Hoe betrouwbaar is Tell Sell nou echt? Graag ervaringen.

Vaak als ik aan het zappen ben, kom ik op Tell Sell en blijf daar altijd even hangen. Tell Sell komt dan met bepaalde fitnessapparatuur waar je heel erg van zou afvallen en wat heel fijn is om te doen.
Of met een riem die je om je middel doet, aanzet en dan heel snel goed resultaat zou merken: je zou snel en veel afvallen.

Ik vraag me af of dit werkt en mogelijk is. Vaak zie je ook celeberties die in beeld komen en vertellen over hun geweldige ervaringen met het betreffende product. Dit komt dus best realistisch over etc.

Dus is het het geld waard om zon afvalproduct van Tell Sell aan te schaffen?

Graag hoor ik ervaringen van mensen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
7.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De produkten die daar in beeld komen zie je iets later dan gewoon bij Blokker of de Marskramer en dan een stuk goedkoper,maar dan heb ik het over huishoudelijke artikelen of poetsspullen voor de auto. Of alles onzin is,weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal waar wat hier boven gezegd wordt.
Allemaal geldklopperij en bedrog.
Al die producten zijn idd heel snel in de winkel te krijgen voor veel minder geld.
Heel Amerikaans die hysterische verkooppraatjes over wondermiddelen en producten,niet in trappen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afvalproducten van Tell Sell zijn afvalproducten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, ik heb 3x wat gekocht bij TellSell:
Eerst een soort pincet die een electrisch schokje naar je haar zou sturen, waardoor deze niet meer terug zou komen. Wat ze op tv heel handig uit beeld hebben gehouden, was het snoertje + kastje waar dat ding aanzat. Erg onhandig!
De tweede aankoop was de SalonLaser Hair removal. De oppervlakte van de laserlamp was zo klein, viel erg tegen. en je moest die laser ook nog eens 4x op dezelfde plek richten voor het beste resultaat. 400,- euro, een keer gebruikt.
De laatste aankoop was de fresh airglobe, die doet bij mij wel wat ie belooft, zuivere frisse lucht leveren.
Ik denk dat het met dat afvallen hetzelfde is als met dat haargroeigebeuren: there's always a catch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HansBrinker: sterk ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mriek: waarom zet je dat niet als antwoord neer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey Hippo,
Ik vond het geen antwoord eigenlijk, omdat het meer over haar ging dan over afvallen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha - maar het zegt wel iets over Tel Sell vind ik.

Antwoorden (7)

Pure onzin, die riemen werken niet en de 'beroemdheden' krijgen gewoon een berg geld om reclame te maken. Als al die Tell Sell dingen echt zouden werken zouden er geen dikke mensen meer zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slaat totaal nergens op dit antwoord.
Als ik me vol wil vreten zijn er toch nog wel dikke mensen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afvallen op een makkelijke manier zal nooit gaan. Tellsell en die andere homeshopping programma's doen het net alsof het heel makkelijk is, en dat het allemaal vanzelf gaat. Echter afvallen is een combinatie van sporten, en je eetpatroon bijschaven. Het heeft natuurlijk geen enkel effect wanneer je je dood sport en vervolgens je dezelfde dag weer vol vreet met chocolade en vettige dingen. Wie echt iets wil bereiken, moet er iets voor doen.. makkelijk is het niet.
Je moet er standaard vanuit gaan dat deze firma vrijwel uitsluitend broddelwerk verkoopt. Advies: koop GEEN kat in de zak.
Kijk ook even op RADAR en gebruik bij de zoekfunctie het sleutelwoord Tell Sell.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat Tell Sell wel de waarheid vertelt maar extreem veel informatie achtwege laat. Als je een product precies zo gebruikt als zei dat bedoelen zal het misschien goed gaan.

Kortom, firma List&Bedrog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tell Sell is heel goed in het aandikken van de situatie, heer en meester om de boel mooier te doen laten lijken dan het is, eigenlijk net zoals bijna alle reclames. Je gelooft toch niet echt dat wanneer je een ,ahum, speciale riem om je middel doet, ook daadwerkelijk de kilo's verdwijnen?

Dat is net zoiets als: kijk hoe schoon dit wasmiddel X wast, terwijl er gewoon een nieuw exemplaar van dat kledingstuk getoond wordt, die zogenaamd zo schoon wordt van wassen met wasmiddel X.

Bekende sterren die in beeld komen en het product aanprijzen, misbruiken hun status want die krijgen daar echt geen misselijk bedrag voor, voor hun aanprijzing van de producten, die zijn alleen maar als lokkertje in beeld, voor de goedgelovigen. Alles om jou maar te laten bestellen.

Helaas put ik dit niet uit de eigen ervaring, zoals je graag had willen hebben, maar ik geloof eigenlijk nog minder dan de helft van wat Tell Sell wil dat jij -als potentiele koper- gelooft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tel Sell als bedrijf heeft al niet zo'n goede naam (veel klachten over producten niet leveren en dan gedonder om je geld terug te krijgen, of producten die snel stuk gaan), maar de producten die via Tel Sell verkocht worden zijn doorgaans niet erg goed, en de 'wondermiddelen' zijn precies dat: wondermiddelen, die niet werken. Afvallen doe je door gezond en voldoende te eten en gezond en voldoende te bewegen.

Zie hier voor ervaringen van ontevreden klanten: http://www.klacht.nl/telsell/
Overigens heeft de webwinkel ook geen certificaat zoals het Thuiswinkel Waarborg ( http://www.consuwijzer.nl/Keurmerken/Keurmerken_op_alfabet/T/Thuiswinkel_Waarborg ) of een Webshop Keurmerk ( http://www.keurmerk.info/ )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik woog eerst 90 kilo en door de riem weeg ik 75 kilo in 3 weken! ik voel me helemaal super! ook heb ik een portemonnee gekocht en die kan tegen alles! tegen water, en hij kan ook nog tegen een stootje! Ook heb ik een ijs machine gekocht het werk en is 10X zo lekkerder dan in de winkel, dus ik koop dingen van Tell Sell en je hebt het binnen een week binnen, als je dus iets leuks zie zou ik het zeker kopen. het is goedkoop en het is h't waard om je geld af te geven aan Tell Sell, Tell Sell heeft me leven op me kop gezet in de goede zin natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tell Sell is gewoon een prima betrouwbaar bedrijf, dat echter nieuwe producten en gadgets verkoopt met enorm schreeuwerige reclame. Die reclame kost natuurlijk wel geld dat terugverdiend moet worden, zelfs op die onmogelijke tijdstippen blijft het een duur medium.

Ik hou als vuistregel aan : als het werkt, ligt het binnen een jaar bij de Blokker (oid) , en DAN is het een goed moment om het aan te schaffen. Sommige artikelen zijn inderdaad best goed of handig, andere zijn goed bedoeld maar werken in de praktijk to-taal-niet. Tegen de tijd dat het product voor de massa toegankelijk is geworden voor een redelijke prijs (het Blokker-moment ;-) ) is ook wel redelijk bekend wat de voor- en nadelen er van zijn als je even zoekt (Internet).

Het bedrijf is verder prima betrouwbaar, maar de producten zijn gewoon zeer, zeer wisselend van kwaliteit. Dat is echter niet hun werk ; ze kopen gewoon noviteiten in inclusief de Amerikaanse reclamespots. Vaak blijkt pas na een tijdje hoe erge bagger het is - of hoe goed.

Afslankproducten vormen echter daarbnnen wel een speciale categorie : pillen werken nooit, en gymtoestellen zijn sterk afhankelijk van hoe en hoe vaak je ze gebruikt. De enige goede oefening is de oefening die je ook daadwerkelijk doet. Alleen een apparaat aanschaffen garandeert geen resultaten, en met een springtouw van een paar kwartjes kun je kilo's afvallen. De resultaten in de reclamespotjes zijn - zoals ALLE reclame - sterk gekleurd en overdreven. Daarom vind je alle OUDE producten ook vaak voor een drol en drie knikkers in het tweedehands circuit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Tell Sell is gewoon een prima betrouwbaar bedrijf" Nee dat klopt echt niet, lees deze link die Hippo eerder neerzette maar een beetje door: http://www.klacht.nl/telsell/ Geld terug geven doen ze niet en ze houden je alleen maar aan de praat.
Producten vallen uit elkaar waar je bij staat, hier, dit gaat over een speciaal gevormde spons voor lastige hoeken: "Helaas bleek het product niet zo te werken zoals op de televisie werd getoond.
Op de 1 vierkante meter dat ik heb uitgeprobeerd kwam er totaal geen verf op de muur het werd gewoon opgezogen door de spons (de pad)." "Wij hebben n.a.v. de reclame van Telsell een Paint Pad Pro gekocht en nu blijkt dat na een paar streken verven de sponzen helemaal gaan oprollen en uit het handvat gaan. Wij hebben het product terug gestuurd maar Telsell weigert het geld terug te retoureren. " Een heel smerig bedrijf dat niet doet aan geld terug geven, wel aan heel snel incasseren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je dat aan Tellsell kunt verwijten ? Hun taak is 'leveren'. Daarna moet het product zijn werk doen -dat het natuurlijk niet doet. Weinig verrassing op dat gebied. Ze verkopen in de regel bagger, dus koop je bagger. Als ze dat elke keer zouden moeten vergoeden konden ze wel opdoeken, en kregen wij geen leuke nieuwe bagger meer ; kwestie van vraag en aanbod, hoor. De dingen die daadwerkelijk zo werken als ze op teevee laten zien zijn met een vergrootglaasje te zoeken. Maar dat kan de consument ook wel op zijn blote klompjes aanvoelen.