Waar vind ik de uitzending van gisteren van America`s next top model?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je niet op Rtl.nl uitzending gemist kijken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee america's next top model is een amerikaans programma en mag daarom niet op rtl gemist staan had ik ergens gelezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hebben wel een paar seizoenen Project Runway erop staan die volgens mij Amerikaans zijn (of in ieder geval niet Nederlands). Maar daar moet je dan wel voor betalen. Dus als ze ANTM erop zouden zetten, zou je er vast ook voor moeten betalen. Logisch ook wel, want zij moeten ook "uitzendrechten" ed. ervoor betalen bij series die niet van hen zijn.
Maar jammer is het wel.

Het beste antwoord

Hier: http://www.megavideo.com/?v=Q1YFZ4S9

Het is niet ondertiteld en je zal een paar keer op een advertentie moeten drukken om door te kunnen, maar uiteindelijk krijg je de aflevering te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

typ ''watch series'' in bij google. met de bovenste link kun je ELKE serie bekijken! gratis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan alle afleveringen terugkijken op
www.uitzendinggemist.nl