Van welke noord-brabantse cabaretier is 'het kerstverhaal'?

Geen Jochem myer of Hans Teeuwen. Hij heeft vermoedelijk zwart Het onderwerp is natuurlijk het kerstverhaal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Herman Finkers zou het wellicht kunnen zijn. Hij heeft ooit ook een kerstverhaal gemaakt. Hij komt alleen niet uit noord brabant maar uit twente.

Antwoorden (3)

Dit is van Herman Vinkers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ken er maar één die dat zo mooi kan vertellen, kan er helaas geen video van vinden.

Hij komt uit de wereldstad Slabroek, waar zijn buurman Hannes nog weleens voor Jozef wil spelen.

Ik bedoel dus Mark van de Veerdonk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marc Marie Huybregts! Ik kan helaas niks vinden op youtube en ik weet ook niet meer in welke show het zit (wel dezelfde show waar ook het verhaal van het dikke prinsje in voorkomt), maar ik vond het echt hilarisch. Jozef met z'n LOI-cursus timmerman en 'n rokende Maria

Toegevoegd na 1 minuut:
die (ja, geleufde gij da zellef?) toch niet van de onbevlekte ontvangenis in verwachting blijkt te zijn.