kan je een klacht indienen bij rtl 7 over stom stommer stomst?

ik keek net stom stommer stomst, en ik werd toch gek van die commentator... en zou daar graag een klacht voor willen indienen, zodat ze dat programma misschien een keer normaal kunnen uitzenden.

als dat kan, zou ik graag een linkje willen zien zodat ik daar op kan klikken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt beter iets nuttigs gaan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"zodat ze dat programma misschien een keer normaal kunnen uitzenden." Wat versta jij onder normaal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.rtl.nl/service/rtlnederland/publieksvoorlichting/faq_new/home/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je naar zo'n stom programma kijkt
dan hoort daar toch een stomme presentatie bij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op je afstandsbediening zit een knopje om naar een andere zender te zappen of een uitknop! Je hoeft het niet te kijken namelijk.....niemand verplicht je naar zo'n vervelende commentator te kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De titel stom stommer stomst slaat niet op het programma maar op de kijkers. Als je het niet kunt waarderen hoor je waarschijnlijk niet tot de doelgroep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door hun klantenservice te bellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sommige van jullie zijn egt dom he, normaal kijk ik graag naar SSS maar nu ging het ff te ver. dus vraag ik hoe ik een klacht kan in dienen?? en jullie antwoorden zijn : je kan wat nuttigs gaan doen, of er zit een knopje op je afstandsbediening... :@ wtf!!

Het beste antwoord

www.klacht.nl>omroepen

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je link werkt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.klacht.nl/categorie/omroepen
probeer deze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb die van de 2e reactie gebruikt

Andere antwoorden (4)

Je kunt RTL contacteren middels een brief of een telefoontje. De adressen en telefoonnummers staan in de bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)
Ik denk eigenlijk dat ze daar niet echt op ingaan, want dat is juist het handelsmerk van het programma en er zijn vast mensen die het wel heel grappig vinden, en die vinden dat het commentaar het programma meerwaarde geeft.
Mocht je het alsnog willen doen, dan heb ik een link bijgevoegd.
Veel succes ermee!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klachten over RTL 7 dienen ingediend te worden bij de consuwijzer;

http://www.consuwijzer.nl/Hoe_dien_ik_een_klacht_in?WT.srch=1&WT.mc_id=ContentKlacht&KlachtenKlachten&WT.seg_1=klachten&gclid=CODMmY7886sCFYaHDgodwkVzDw

Heb een betere oplossing gevonden.

Programma volledig negeren en niet naar kijken, als meerderen dit doen krijgt het minder kijkers, gevolg een lagere waardering, gevolg minder inkomsten uit reclames.

En als laatste:

Hoef je nooit meer naar die irritante opmerkingen van dat bijdehandje te luisteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou er niet naar op zoek gaan want het kost je alleen maar tijd en waarschijnlijk krijg je dan een brief terug dat je dan maar naar een ander programma moet gaan kijken of je krijgt helemaal geen brief terug.
Ik denk dat het slimmer is om gewoon een ander programma op tv te zoeken.