Ik zoek de naam van deze serie, hoe luidde die?

Gaat over een jongen die in coma was geraakt. In deze coma beleefde hij een aantal dingen met zijn vrienden (geloof een jongen en een meisje) die ook aan zijn bed staan in het ziekenhuis. Het kwam vroeger, ruim 15 jaar geleden op RTL 4 (meen zondagochtend) en op een Belgische zender (meen doordeweeks rond de tijd van Blokken). Dacht dat het een Canadese serie was maar weet dat niet zeker. Wie kan mij helpen, zit nogal wat sentiment aan en heb beide keren de eindaflevering niet gezien helaas.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

http://web.archive.org/web/19961124031723/http://scifi.com/odyssey/

Bedoel je dit.
Gr

Toegevoegd na 1 minuut:
THE odessy ofzo. De link leid je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of dat hem is.
Helaas werken links alleen op deze app als deze bij de bron staan vermeld.
Maar ga kijken of het THE odyssey is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt.
Heb even op IMDB gekeken en het plot klopt zoals ik me nog kan herinneren.