Wie weet hoe het met de mensen uit "ik vertrek" gaat

In de uitzending van vandaag gaat het over Paul en angelique in Turkije. Wie weet hoe het tegenwoordig met hun gaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
11.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha! Jij hebt net dus ook zitten kijken.
Ja, ik maak me ook ernstige zorgen om nigel.
Die vrouw maakte veel te veel fouten tijdens haar rondleiding. . . Kortom, ik vond het maar niks waar ze aan begonnen waren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en als ik op hun site klik krijg ik een fout melding. Maar nu ben ik natuurlijk reuze benieuwd of hun avontuur gelukt is!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het ook gezien. Verbaasd me niks als het allemaal mislukt is. Sommige mensen moeten eerst dingen mee maken om erachter te komen, dat het niks wordt. Vind het ook belachelijk dat ze een puberzoon mee nemen. Heel ego.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, zoiezo kinderen meenemen die er niet voor kiezen moet je gewoon nooit doen.
Zoiezo moet je ook heel goed nadenken over je toekomst voordat je kinderen neemt vindt ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flauwekul Fietser het kan ook goed gaan mijn zus is ook geemigreerd 20 jaar terug met jonge kids en die wonen nog in spanje. Het hoeft niet altijd fout te gaan. Ze zijn heel gelukkig daar, hebben daar ook nu een eigen gezin.

Antwoorden (2)

Iemand uit Turkije zegt het volgende:
31 mei 2011 - 3:08 pm / Turkije

* beantwoorden

Deze familie is allang weer uit Turkije vertrokken.
Denkelijk weer naar nederland,zouden het hier(Turkije ) wel even doen.
Vergeet het maar,zo makkelijk is het niet om ondernemer hier te zijn cq worden.
Toch veel succes in jullie verder leven.

Bron: http://www.rnw.nl/nederlands/article/emigreren-okay-maar-naar-turkije
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In je vraagstelling vraag je in het algemeen naar hoe het met mensen uit "Ik vetrek" ga. Met Paul en Angelique gaat het kennelijk niet zo goed.

In de Psychologie Magazine van Augustus was een artikel gewijd aan mensen die naar het buitenland gaan om hun droom te verwezelijken. Toepasselijk, want wij stonden dit jaar op een camping van zo'n stel dat in juni alles in Nederland achter zich had gelaten, samen met twee kleine kinderen.

In het artikel werd aangehaald dat zeer veel mensen die "vertrokken zijn" weer terug komen omdat hun droom niet is wat ze er van hadden verwacht. Veel stellen die bijvoorbeeld een camping of B&B beginnen in het buitenland doen dat om de sleur in Nederland achter zich te laten en te kunnen genieten van de mooie omgeving. En dan kom je er achter dat je daar nóg harder moet werken, niet kunt genieten en nóg meer sleur hebt.

Een ander belangrijk aspect is dat mensen te weinig sociale contacten hebben/ krijgen in het buitenland. Het snel kunnen maken van sociale contacten is in dit soort situaties onontbeerlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ervaring rijker en een illusie armer heet dat... Het lijkt er op dat we toch allemaal onze eigen fouten moeten maken en het niet van een ander aan willen nemen (sprak ik, als ex-expat ;-). Maar veel mensen duiken er wel ERG onvoorbereid in, zeker in de 'intensieve menshouderij'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, sorry, dat had ik niet gezien omdat ik op mijn mobiel zit, dat is niet erg overzichtelijk.