Wat is de snelste manier om te zien welke voetbalwedstrijden er 's avonds te zien zijn?

En dat je direct ziet welke clubs tegen elkaar spelen.

12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De TV aan en zappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen nederland of Europa of de hele wereld?

Het beste antwoord

livescore.nl
Je kan al 's ochtends al zien welke wedstrijden er spelen en hoelaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Www.livescores.com is het volgens mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soccerstand.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien er niet wordt aangegeven welk medium je gebruijt zeg ik de VI-app. Deze kan je instellen op alle competities in Europa, Champions League, Europa League en op "vandaag".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://liveonsat.com/index.html
Daarna kies je linksboven bij daily tv de datum en je ziet gelijk welke wedstrijden er wanneer en hoelaat zijn en op welke zender.