Naar mijn mening kom je daar niet achter.

Aan het eind van een seizoen laten ze altijd zien hoe je erachter hebt kunnen komen, maar het zijn altijd dingen die ze niet op televisie laten zien. Altijd lijkt er één deelnemer verdachter dan de ander te zijn, maar dan blijkt toch degene die altijd het eerlijkst leek de mol te zijn. En dan zijn er altijd wel tips op internet te vinden, maar dat zijn ook vaak onoplosbare puzzels.

Bij elke kandidaat kun je weer redenen bedenken waarom die de mol zou zijn.

Maar goed, al die speculaties leiden uiteraard tot hogere kijkcijfers en daar gaat televisie om.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Er zijn geheime aanwijzingen. Goed opletten dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die is t0ch nog niet begonnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet uitgaan van wat ze uitzenden, maar bedenken wat ze juist niét uitzenden. Bv; dennis als mol, de opdracht op het schip. Je zag hem overal zoeken en rennen en doen. Wat ie eigenlijk deed? Hij vond geld en gooide het overboord. Zei dat ie aan het rennen was maar zat te gamen. Etc. Dit zenden ze niet uit. Als je bedenkt wat ze dus niet hebben uitgezonden en wat de kandidaten dus kunnen hebben gedaan, kom je een heel eind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de site staan aanwijzigingen, hints en dagboeken.
Daar keek ik het laatste seizoen altijd op, en ik had het goed dat Patrick de mol was.
Nu heb ik de app Wie Is De Mol gedownload. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar de laatste aflevering kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ precies dat is ook een manier :)
Ja, ze moeten vragen beantwoorden.
Het nummer van de vraag is de aflevering waar ze eruit gaan. Zo kan je in ieder geval een boel wegstrepen