Waarom loopt het soms in de soep bij RTL nieuws op tv?

Als er soms een filmpje moet worden getoond, lukt dat soms niet....haha
Jan de Hoop weet dat altijd goed op te vangen.
Maar waarom loopt dat mis?
In deze tijd van internet, ipod, wap, zap, zip etc...
Man ze vliegen zowat naar Mars binnenkort en dit filmpje gaat fout!
Waarom? Gebruiken ze soms nog een Commodore 64?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vraagt Jan de Hoop zich ook vaak af...

Antwoorden (1)

Dat heeft te maken met zowel technische als menselijke fouten. De eerste uitzending, die om 7 uur wordt uitgezonden wordt live opgenomen. Als die uitzending probleemloos verloopt wordt deze ook gebruikt voor de herhalingen. Helaas gaat het af en toe mis. Tijdens een live uitzending kan vanalles misgaan. Zelfs de beste computers kunnen niet altijd voorkomen dat er iets misgaat. Jan de Hoop zorgt gelukkig wel voor de nodige amusement.
Het heeft dus te maken met menselijke -en technische fouten en moet de uitzending worden overgedaan.
Hopelijk heb je nu antwoord op je vraag!
Groetjes, Carlo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ik was een kwartiertje mis!