Is altijd op donderdagen vanaf januari. Dit jaar dus vanaf 5 januari.

Toegevoegd na 23 seconden:
Dit jaar moet uiteraard volgend jaar, 2012 zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is, wordt in december de kennismakings aflevering uitgezonden. Dit stond 3 weken geleden in de krant nav een uitgelekte kandidaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
William Spaaij, Anne-Marie Jung, Marit van Bohemen, Maarten van der Weijden, Dio, Hadewych Minis, Liesbeth Staats en Frits Huffnagel.