Zit er nog enige logica in de uitzendingen van Law and Order?

Ik heb gisteravond gezien dat detective Robert Goren waarschijnlijk(?) niet verklappen!) de zoon is van een seriemoordenaar.

Law and Order kennende zitten er in sommige afleveringen wel een rode draad. De volgorde van uitzendingen van de commercielen zijn echter nogal grimmig en mijn nieuwe tv-gids biedt geen uitkomst.

Weet iemand of en wanneer hier het vervolg van uitgezonden wordt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat ie niet op piratebay.org?

Antwoorden (2)

Ik heb de uitzending ook gezien. Er zit een rode draad in het verhaal. Deze komt niet in elke aflevering voor, maar vooral het personage van Robert Goren (Bobby) wordt in de uitzendingen gevolgd.

Vooral de familie van Goren en hoe hij daarmee omgaat wordt in meerdere afleveringen uitgelicht. Zoals afleveringen met zijn gokverslaafde broer Frank, of zijn schizofrene moeder.

Hieronder een link met meer informatie over de aflevering van gisteravond.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh, en om antwoord te geven op je vraag. Er denk ik gewoon een vervolg. Dit was aflevering 21 van seizoen 6, er is nog een aflevering 22. Meestal staan de afleveringnummers wel in de TV gids.

Toegevoegd na 4 minuten:
En voor de volledigheid. De serie "L&O: criminal intent" wisselt af tussen de serie met Goren en Eames en de serie met Logan en Wheeler. Aflevering 22 heeft de volgende omschrijving:
----
"Renewal"
Logan and Wheeler investigate the death of a police recruit. Logan becomes distracted by the death of his neighbor and Eames steps in to assist Wheeler in the investigation.
----
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn deze afleveringen niet allang geweest? Ik meen dat ik die aflevering al eens voorbij heb zien komen.
Law and order is best een leuke serie, maar er is wel een beetje een overkill van op de televisie. Bij meerdere omroepen is er een spin-off van te zien.