Wat is de gedachte achter de reclames van valtifest?

Met name ie zwart wit filmpjes erin... Bv: hopelijk neemt oma op tijd haar pillen. Ik begrijp niet wat ik met deze boodschap moet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag, ik snap ze ook nooit

Antwoorden (1)

Het thema van dit jaar van Valtifest is 'all in the family', zij moedigen daarom iedereen aan om de gehele familie te komen, dus ook met opa's en oma's.
Omdat opa's en oma's niet zo bekend staan om het bezoeken van festivals, willen ze deze doelgroep aantrekken door speciale reclames voor hen te besteden, om zo te laten zien dat het festival voor zowel jong als oud is.
Met de boodschap: 'Hopelijk neemt oma op tijd haar pillen' willen ze laten merken dat je haast de tijd zal vergeten omdat het er zo gezellig is, en oma dus op tijd haar pillen zal moeten nemen.