De naam van een Thriller/horror serie die vroeger op tv was (ik geloof op veronica)?

De serie gaat over een duivel die een dorp kwelt. Op het einde laat hij de dorpelingen die een zoon hebben allemaal een steen uit z'n zak halen, degene wie de zwarte steen pakt zal zijn zoon aan hem verliezen, de dorpelingen gaan hier mee akkoord omdat de duivel ze hierna met rust laat. Jaren later ziet de hoofdrolspeler zijn zoon (die hij verloren was aan de duivel) terug ergens in een stad maar deze reageert bot en is bezeten of iets.

Weet iemand de naam van deze serie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

de vloek van de wolf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Heb je daar een bron voor? Nergens informatie te vinden of er een tvserie met die titel is geweest.