Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe word je presentator van een jongerenomroep?

Later wil ik dolgraag presenteren bij een jongerenomroep. Hoe pak ik dit het beste aan? zijn er door bijvoorbeeld BNN erkende opleidingen? Of zijn er misschien sites met vacatures voor presentatiewerk?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En je wilt presentator worden van bnn zag ik bij de trefwoorden? wordt vrienden met iemand die bij bnn werkt of met een presentator bij bnn, of je kunt altijd nog een brief schrijven naar bnn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er zijn speciale media en entertainment opleidingen, als je daar op zit is het in iedergeval wel mogelijk om bij omroepen stage te lopen, dus dan neem ik aan dat die opleidingen ook goed genoeg zijn om daar na de opleiding te gaan werken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stuur een ultra creatieve open sollicitatie. Maak een filmpje over een hot item, introduceer jezelf.
Zet jezelf in de picture, doe een ludieke gewaagde actie zodat ze je in elk geval zien.
Stop elke dag een foto en pakjende tekst onder de ruitenwissers van de big boss.
Begin een mysterieuze actie om aandacht te trekkenben op t eibd onthul je jezelf.
Moeilijk? Jaaaaah. Maar je bent jong en je wilt wat.
En met jou 100.000 anderen.
Wees uniek!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding