Hai ik zag net in een reclame van benidormbastards dat er een nieuw programma is op rtl4 over humor in het vliegtuig hoe heet dit ookalweer? DANKJEWEL

Een programma met jumor op het vliegveld en in het vliegtuig humorige mensen die grappen uithalen het begint op 20 augustus op rtl4

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Zie ze vliegen met carlo en irene denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik weet het zeker net gecheckt het heet zie ze vliegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij hebben dit programma niet bedacht hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is nagemaakt van "come fly with me" (de britse versie)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar ik zeg toch ook helemaal niet dat ze dat bedacht hebben!!! Ik zeg dat ze erin spelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat is wat gevraagd wordt. Niet de bedenker. Dus kap met moeilijk doen wn blij on-topic
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De engelse versie is trouwens ook een aanrader, met de sterren van little britain als ik me niet vergis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Engelse versie is ook veel leuker omdat ze easyjet in de zeik nemen. Met KLM is niks mis, gratis drankjes en eten aan boord. Ze hadden beter Transavia kunnen bashen