Mijn televisie is op een blauw scherm geschoten wat kan ik doen om weer beeld te krijgen?

Mijn televisie is een goed half uur geleden ineens op een blauw scherm geschoten waarop zo'n tellertje aftelt van 5 tot o minuten dan schakelt de tv uit. Het ging echt ineens ook zonder een knal ofzo. Wat kan ik doen om weer beeld te krijgen? Gelukkig kan ik ook de weersverwachting op internet zoeken maar het zou fijn zijn als ik hem kan fixen!

Bij het sluiten: Bedankt voor het meedenken, er was een storing in de wijk. Meer mensen hadden er last van!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
11.8K

Antwoorden (2)

Uhhm ik denk dat je per ongeluk een timer hebt ingeschakeld, doe hem aan en uit of haal ff de stekker eruit :) en probeer dan opnieuw

Toegevoegd op 25-06-2009 20:01:12
Even na je reactie: Als je een nieuwe tv hebt kan je op je afstands bediening de deze toetsen zien: TV/DTV probeer die knop en anders de knop waar staat SOURCE het is mogelijk dat je hem perongeluk hebt gezet op PC scherm ipv TV
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aniek, jij als vrouw (gokje) zou toch de handleiding kunnen pakken.

Wat ik als kerel zou doen is. TV uit (voeding eruit) en nu de TV weer aan. Ja, zonder de voedingskabel erin.
Je trekt dan alle rest spanning uit het systeem.

Daarna de voedingskabel er in en nogmaals de TV aanzetten.

Heb je al weer beeld?