Krijgen mensen de spullen die je nieuw ziet bij bijvoorbeeld SOS verbouwing en help mijn man heeft een hobby gratis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Ja die worden gesponserd
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje! Dit vroeg ik me al heel lang af!
Volgens mij hebben ze wel een bepaald budget. Gaan ze daar overheen mogen ze het niet houden. Ik ken iemand die mee heeft gedaan aan looking good. Hij mocht de kleding houden, maar de schoenen moest hij weer inleveren. Volgens mij doen ze dus ook heel veel voor de show.