Wie is die man bij Tour du Jour?

Wie is die oude man bij het programma Tour du Jour die altijd in beeld is wanneer Dries Roelvink aan het zingen is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Het beste antwoord

Ik denk dat de vraagsteller niet Gert Jacobs bedoelt, maar de man die altijd in beeld komt als Dries begint te zingen. Ik was hier ook al er benieuwd naar en heb het antwoord gevonden :-). Het is Gunther, de chauffeur van Dries. Zie onderstraande link voor een foto van beide heren: http://www.fotoleovogelzang.nl/english/preview.php?id=279100
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De man die in beeld komt bij de kleedkamer van de ronde miss is Gert Jakobs.
Vaste gast in het programma en voormalig wielrenner.