Waar kan ik volledige afleveringen van Miranda terugkijken?

Ik vind de sitcom Miranda helemaal geweldig en graag zou ik afleveringen willen terugkijken, liefst met ondertiteling?

Toegevoegd na 31 minuten:
dus niet via youtube, dat is in stukken gedeeld en vaak ook nog zonder ondertitteling. De grappen zijn juist het leukst als je weet wat ze zegt ... (of wat ze verkeerd vertalen)...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder ondertiteling kan je ze kijken of youtube :) Geweldige serie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet ik! maar dan moet je gaan zoeken naar deel1, deel2 enzo, en ik wil ze graag in zijn geheel kijken

Het beste antwoord

haha geweldig inderdaad! Ik heb laatst alle afleveringen gedownload piratebay.org.
Je zoekt dan op "miranda" en vinkt video's aan, zodat je geen liedjes krijgt. Je ziet een aantal mogelijkheden, maar ik heb alle aflevering gedownload die werden aangeboden door tvteam. Download de torrent ( zo heet het bestand dat je download). Vervolgens download je het progamma bittorrent om de torrent te openen, en vervolgens begint het te downloaden.

Wil je ondertiteling? hier: http://www.subtitleseeker.com/1533435/Miranda/Season-1-Subs/Page2.html
kun je een heleboel ondertitles vinden. Stop de ondertitels in dezelfde map als de video. Geef het dezelfde naam als het videobestand waar de ondertitles bijhoren. (zorg er wel voor dat je .srt achter de naam van de ondertitel zet). als je nu de film afspeelt opent hij de ondertitel automatisch. (tenminste bij de meeste mediaplayers). Als iets niet lukt dan vraag je het maar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super! Dank je wel ;)