Hoe doen ze dat op tv? zie uitleg

Soms heb je een programma en in dat programma, zoals prokect catwalk bv, praten die mensen over de gebeurtenis die je op dat moment ziet gebeuren...
Soms zie je ze er zelfs over praten, maar ze praten altijd in tegenwoordige tijd en ze hebben altijd dezelfde kleding aan.

Worden ze tussendoor uit het programma geplukt om comentaar te geven op dat moment, of moeten ze achteraf net doen alsof ze het op dat moment beleven, terwijl ze in de tegenwoordige tijd blijven praten?

Toegevoegd na 15 minuten:
De shows gaan meestal over meerdere dagen, terwijl men bij het comentaar maar een soort kleding aan heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ze moeten achteraf vertellen over die gebeurtenis. Een goed voorbeeld is Expeditie Robinson of Wie is de Mol. Hier zie je tijdens de proeven altijd de deelnemers praten over wat ze op dat moment voelden en dachten. Ik heb via via wel gehoord dat dit soort dingen soms meerdere keren overmoeten, omdat deelnemers zich regelmatig verspreken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk het laatste ja. Tussendoor lijkt me niet handig, het tempo in catwalkshows ligt erg hoog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Project catwalk is een show waarbij mensen kleding maken voor op de catwalk en dat duurt meer dan een dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, verkeerd gelezen, maar ik blijf nog steeds bij mijn antwoord :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha..is goed hoor., te lezen hieronder klopt jouw antwoord inderdaad.