Wie vertaalt in series al groeten uit de rimboe en belgen in de rimboe?

Want die volken zijn toch zo afgelegen, die kunnen vast geen engels en al helemaal geen nederlands!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik ben ook bij zulke volken geweest, en er zijn inderdaad mensen daar die 'in de grote stad' naar school zijn geweest, en daarna terug naar hun eigen gemeenschap. Zij spreken wel degelijk engels.

En met gebaren, hints kom je echt ook heel ver...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ben het wel met Iamback eens, maar voor het overige moet je dan ook maar afwachten hoe correct de vertaling is (die is vanuit het Engels al vaak knudde, maar van zo'n taaltje kun je dat moeilijk controleren).