Omdat vorige week het de laatste aflevering van het seizoen was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Seizoen 2 is afgelopen. Seizoen 3 begint in de herfst van 2011 in Amerika, Nederland zal iets later komt. Naar schatting september begint het weer.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan pas :o
Kimath
12 jaar geleden
Ja, ik ging zoeken omdat ik nieuwsgierig was. Duurt lang he..
"Fans van "Glee" zijn eraan voor de moeite. 2BE heeft beslist om de populaire serie niet meer op maandag uit te zenden. De kijker krijgt voortaan nieuwe afleveringen van Bones te zien.
De fans van "Glee" zouden binnenkort op zaterdagavond het vervolg kunnen bekijken maar wie niet wil wachten kan de afleveringen online bekijken."
Als je een aflevering van Bones gezien heb, is het waar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Het is vandaag dinsdag hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij gaat dit over belgië! :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In belgie is het vandaag ook dinsdag :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL