Is ''Villa Felderhof'' echt van Rik Felderhof?

Of is dit gewoon een mooie locatie voor een mooi tv programma?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
9.9K

Het beste antwoord

Nee, de villa wordt door de Franse eigenaar alleen aan de NCRV voor 3 maanden per jaar verhuurd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bron?
AWM
14 jaar geleden
Wat dacht je van deze ? ;)
http://www.goeievraag.nl/vraag/rik-felderhof-rijk-geworden.15432

Andere antwoorden (2)

Ze huren een luxe huis. Is trouwens niet elk seizoen hetzelfde huis.
AWM
14 jaar geleden
Nee, deze wordt gehuurd.
Da's bij meer programma's zo.
Bijv. ooit met 'huize Huisman', van Hennie Huisman vanuit Bonaire.
Hennie woont zelf wel op Bonaire, maar het huis van waaruit gefilmd werd, werd gewoon gehuurd door de omroep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom in vredesnaam een minduim op zo'n lullige vraag als deze? Ernstig!