Ik kijk nu Foo Fighters op ned3 pinkpop, maar er zit een lange buis aan zijn microfoon, iemand een idee wat dat is?

Gaat helemaal naar onder. Het lijkt wel op een rietje, maar is veel groter.. Op de microfoon van de zanger.
Trouwens het is echt geweldig om hun te zien spelen! :D

Toegevoegd na 6 minuten:
Zien jullie het niet? Het zit op de zelfde lijn als het zwarte standaard van de microfoon! En het stopt net boven de microfoon, waar je dan misschien je mond op kan zetten.
Ik kijk nu trouwens verder op cultura24.nl Ik weet niet of jullie dat wisten dat dat kan!
Maar even goed kijken naar dat doorzichtig plastic ding!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat vroeg ik me ook af, een drinkbuis lijkt me sterk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, dacht al heb drie antwoorden in mijn mailbox en hier staat er maar 1.. :p

Het beste antwoord

Dat is een Talkbox, daarmee kunnen geluidseffecten gecreeerd worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah dankje! +je

Andere antwoorden (1)

dat is een talkbox waar hij stemvervorming mee kan maken