Hebben er meer mensen op het moment problemen met digitenne van KPN ?

Ik ontvang op geen enkel kanaal iets op beide kastjes die ik heb staan...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

er zijn per 1 juni een aantal kanalen bijgevoegd en verwijderd
ff opniieuw de kanalen instellen en het is opgelost
http://www.kpn.com/prive/digitennewijzigingen2011.htm
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
He aardig dat 13th street er op zit goeie tip +je
moest wel even zenders instellen opnieuw
bbc one enz stond er wel op maar slamfm, en 13th street dus niet

Andere antwoorden (11)

Ik hoor er meer mensen over, ja!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net even gecheckt, maar hier doet alles het (Amsterdam). En dat terwijl ik m'n abonnement per 1.6 heb opgezegd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, hier in Arnhem geen enkel probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier in Delft merk ik dat ik alleen de eerste 8 kanalen kan ontvangen, regio op 22 = West werkt ook, regio tv Utrecht ontvang ik zwak, dus wel in de lucht.
TV Rijnmond o.k.
Er is dus kennelijk inderdaad een storing op Digitenne in de randstad vandaag 1 juni 02:00 uur.
Ontvangst met TV en CI-module.

Gr. Koos

Toegevoegd na 22 minuten:
Omdat de kanalen van digitenne via verscheidene zenders in allerlei plaatsen worden uitgezonden kan een storing in een bepaalde zender het uitvallen van een groep kanalen in een beperkte regio veroorzaken.

Toegevoegd na 4 uur:
Oja... vannacht is de andere zenderindeling gekomen!
Vanaf vandaag hebben we o.a. de BBC zenders erbij.
Daar heeft het dus mee te maken.

Toegevoegd na 4 uur:
Nu werken de ontbrekende kanalen weer, nieuwe indeling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier in Amersfoort totaal geen ontvangst. Scherm is zwart.
12 jaar geleden
Ja die van mij doet het ook niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deventer doet het. Ook gisteravond geen problemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apeldoorn doet het ook goed. Wel is het zo dat als je in een omgeving met mindere ontvangst woont, je een andere en grotere ontvanger kan krijgen. Informeer eens bij de kpnwinkel en anders via een klacht naar Digitenne.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maurik hier, veel storing bijna per zender moet ik de antenne verplaatsen (en dan krijg ik ook nog Kim Holland te zien, het laatste wat ik wens)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier doet alles het ook maar ik heb geen update bericht of zoiets gezien. ?
moet je zelf updaten ?
12 jaar geleden
Veel problemen hier nadat men zogenaamd op "meer digitenne" zijn overgegaan (per 01-06-11). Als je een kaartje hebt ontvangen en geadviseerd wordt; naar fabrieksinstellingen terug te gaan... DOE HET NIET!!! Je hebt bijna geen enkele zender meer, en de KPN verdient weer lekker als je moet bellen en komen met VOLSTREKTE ONZIN!!!

Toegevoegd na 2 minuten:
En zenders opnieuw instellen helpt niets, ook niet handmatig, bij degene die dat lukte> jullie zijn dan de gelukkigen onder ons!