waarvoor staan die laatste drie strepen achter het logo van rtl 7?

rtl 7 heeft een logo (zoals op de afbeelding), met 3x een "/". van dun naar dik, maar staan die streepjes ook ergens voos?? zo ja?... waarvoor???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Het beste antwoord

Het meest voor de handliggende las ik ergens op Internet en dat is het volgende :

"Een opmerkelijk detail in het logo zijn de vormen/strepen die samen 7-11 vormen. Dit verwijst naar het aantal dagen en uren per dag dat de zender uitzendt "

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De mannenzender en volgens RTL ‘tweede voetbalzender van Nederland’ krijgt nieuwe ‘clubkleuren’, namelijk zwart en geel. RTL 7-programmadirecteur Peter Lubbers: “Als mannenzender biedt RTL 7 de kijker vooral thema’s die aansluiten bij het kijkgedrag van mannen, zoals sport, nieuws, actie en humor. We willen ons nu nog meer gaan onderscheiden als mannenzender en RTL 7 gaan uitbouwen tot een sterk consumentenmerk. Daarmee is de tijd rijp voor een nieuwe en krachtige huisstijl en zenderlogo.”
De nieuwe huisstijl, logo en payoff zijn ontwikkeld door OOQ in samenwerking met RTL 7.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rutge
12 jaar geleden
Geen antw op de vraag
Een ritmische herhaling wordt vaak gebruikt om het gevoel van snelheid (verplaatsing) in een compositie te verwerken.
Mannen houden van snelheid (snelle auto's etc.), dus past het bij de doelgroep van de zender.

Naar mijn idee een erg lelijke huisstijl (goedkoop), waar rtl's reguliere huisstijl zeer fraai is uitgewerkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het ook absoluut niet mooi..
Ik denk dat die strepen voor snelheid staan. Maar ga er maar niet vanuit :p haha