Waarschijnlijk doen ze dit omdat het het mooi weer is en ze toch minder kijkers verwachten.
Kunnen ze beter herhalingen uitzenden als er minder kijkers zijn en weer nieuwe als het aantal kijkers hoger ligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is de officiele verklaring van Man bijt hond zelf:

Het NCRV-programma 'Man Bijt Hond' blikt drie weken lang terug. Elke aflevering begint met een opvallend onderwerp van het afgelopen seizoen. Dat is het vertrekpunt om nog dieper te graven in de archieven van 'Man Bijt Hond'. In de rest van de uitzending zitten onderwerpen uit de afgelopen jaren met hetzelfde thema. Donderdag is het thema 'multiculti'

Het waarom, blijft dus onbekend.
Misschien heeft het te maken met de naderende vakantietijd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moeilijke tijden. De directie leden verdienen te veel en dus is het kijkgeld dat we betalen ergens anders aan besteed. Geldt voor meerdere programma's. Opdoeken die zooi, geen subsidies meer. Laat ze maar even piepen. Wij zullen niets missen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zij raken een beetje door de apachten mensen heen denk ik en ten tweeden dat is toch lekker goed koop de tv bestaat toch enkel maar uit herhalingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat dit komt omdat Man Bijt Hond binnenkort stopt. De exacte reden erachter weet ik niet meer juist, zou iets ivm woestijnvis zijn dat niet meer exclusief voor de huidige zender programma's maakt. Waarschijnlijk zien ze er het nut ni meer van in om nog langer nieuwe beelden te draaien als ze toch weg gaan.