Waarom gaat Peter.R.de Vries niet uitzoeken of Joran v.der Sloot wel echt schuldig is aan de moord op Stefanie Flores?

Toegevoegd na 1 minuut:
De zogenaamde bewijzen liggen er (mijns bescheiden inziens)wel te dik bovenop.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitzoeken? Heb jij nog twijfel dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik heb twijfel.

Het beste antwoord

Peter R. zal denken, wie het laatst lacht..Joran en hij zijn niet bepaald vrienden. De hele zaak is aan alle kanten triest te noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Omdat hij journalist is en geen detective. De taak van de recherche wellicht, maar niet van journalisten om misdaden uit te zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Mayflower;

Omdat De Vries een groter belang hecht aan kijkcijfers dan aan waarheidsvinding. Hij is immers TV-maker en geen pliesieman.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
peter r heeft zijn award al binnen ,voor een Zaak die niet eens is opgelost .
ik vind de zaak flores een beetje te makkelijk ik denk niet dat joran zo stom is om iemand in een hotelkamer,die ook nog eens op zijn naam stond, dood achter te laten terwijl hij weet dat de f.b.i. hem schaduwde voor de oplichting van holloway's moeder.
de tijden van de bewakingscamera's wijken enorm af en als klap op de vuurpijl zegt flores haar vader dat hij haar een dag geleden 1000 dollar gaf voor een laptop te kopen ,maar ze stond al 3 dagen als vermist te boek .
laten ze daar eens even achteraan gaan.
peter r wet meer dan wij en mag zich er niet mee bemoeien van de f.b.i. .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt waar?stond ze al 3 dagen vermist?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies het hele zaakje rommelt aan alle kanten. Er zit veel meer dan wat wil weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel, er zit meer achter dan wat wij weten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zal het betreffende stuk waar ik het uit hebt opzoeken en hier bij reacties zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o.k. daar komt ie. Nou ben ik eerlijk genoeg om te zeggen, dat de eerste de beste neuzel
die ik ternauwernood ken en in mijn pc gaat snuffelen..jaaa
Van mij toch echt een dreun op zijn smoel krijgt..en hard ook.
Want dat is nog erger dan post open maken, nou ja net zo erg.
Maar ja je wilt dan niet dat iemand gelijk dood valt..
In Joran zijn geval, kon het niet erger worden dan het al was.
Joran wilde sirieus met haar verder en had al trouwplannen
en wilde rust en een gewoon leventje lijden. Maar ja het liefs
met een rijke tante, en dat was Stefanie Flores.
Mijn vermoedens worden toch steeds meer waarheid
dat die vader met Beth Holloway contact had, want hij
was haar al aan het bellen, terwijl die 1 dag voor dit
voorval zijn dochter nog 1000 dollar gaf voor een laptop.
Klopt niet erg dat verhaaltje..want ze was al 3 dagen ervoor
als vermist opgegeven? Verders.....dit gebeurt vaak tussen
echtelieden als ze ruzie hebben, dat het ongelukkig afloopt
terwijl dat niet de bedoeling is. Sterker nog 1 van hen ben ik zelf..
ik had vroeger zo'n opvliegende vriend, die mij eigenlijk niet wilde
raken, maar het was wel raak. Zware hersen kneuzing plus bloeding.
Maar ik had ook mijn nek kunnen breken? Ik slik nu al 28 jaar
Tegretol en luminal, zit er mijn leven lang aan vast. Ik kon 2 jaar
lang niet lopen en niet praten en niks vast pakken enzv..
Mijn vader liep al met een pistool op zak voor die ex vriend
die naar Irak vluchtte..nu in Zambia zit.Ik bedoel maar zeg niet
dat doe ik niet of gebeurd mij niet, je kunt je nek breken van af
2 traptreden. [ dit is reactienummer 75]
degene die deze reactie heeft geplaatst heeft meerdere reacties geplaatst waar een kern van waarheid in zit . deze reactie komt uit dit bericht. http://www.nujij.nl/joran-van-der-sloot-word-er-in-geluisd-geknoei.8868585.lynkx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
complottertjes onzin.
Dat is een van de reacties en daar kan ik me wel in vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
blijft wel frapant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mindseye, heb je ook een bron die iets geloofwaardiger is dan dit? Het enige wat ze hebben is de tijden op de video, wat heel goed kan als er een nieuwe videoband in de recorder is gedaan 's ochtends vroeg. Waarom zou Joran niet stom genoeg zijn om iemand dood achter te laten in zijn kamer? Als hij in een vlaag van woede haar dood heeft geslagen denk je verder niet over het bewijs na. Daarna deed hij dat wel, maar met een lijk kom je niet zomaar een kamer uit in een hotel dat vol camera's hangt. Dus heeft hij het beste gedaan wat hij in die situatie volgens hem kon doen, vluchten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik geef alleen maar aan wat en hoe er over gepraat en gedacht word .
en ik vind dat er dingen naar voren komen die niet zo maar van tafel kunnen geveegd worden. en welke bron zal geloofwaardiger zijn ....peter r de vries. hhhahahaaa
Daar is geen eer voor hem aan te behalen. Dat J vd S die moord gepleegd heeft, staat voor de hele wereld ( behalve misschien een aantal betrokken familieleden of juridisch pietluttige betwetertjes) wel zo ongeveer als een paal boven water.
Met Peru als land van oordeel en regeling, is er geen Peter R nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Peter R. de Vries is vooral mediageil.

Natuurlijk kun je allerlei complottheorieën loslaten op dit geval.

Maar ik denk dat er voor de Vries geen eer aan te behalen is, anders had hij al lang iets gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een hot-item. Dus het trekt met hele grote zekerheid de kijkcijfers. Zeker omdat hij eerder exclusieve items heeft uitgezonden.

Dus voor de kijkcijfers, en dat betekend voor hem heel veel geld verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk wil hij ook minder bekende zaken (die minstens zo belangrijk zijn) oplossen.
Ik weet niet of het eerlijk is om Peter af te schilderen als een mediageile journalist want hij heeft wel veel mensen geholpen.
Je kunt het toch nooit iedereen naar zijn zin maken dus ja..
Bovendien doet hij gewoon z'n werk.