Hoe heet de tv-serie die gaat over een groep mensen die met een bus reist door verschillende dimensies?

Ik kan me herinneren dat er een flinke tijd geleden een serie op tv was over een groep mensen in een bus die door een voorval steeds in een andere dimensie terechtkomt en weer probeert terug te komen naar de "normale". De andere dimensie lijkt steeds wat op de "normale". Ook de personages zelf komen er volgens mij in voor. Volgens mij speelde elke aflevering zich in een andere dimensie af. Verder weet ik niet meer hoe het ging. Maar misschien kan iemand me hier mee helpen?

Toegevoegd na 1 uur:
Sorry, kwam blijkbaar geen bus in voor ;-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.4K

Het beste antwoord

Hoewel je het over een bus hebt, denk ik toch dat je Sliders bedoelt, hoewel daar van een bus geen sprake is

Toegevoegd na 20 minuten:
http://www.imdb.com/title/tt0112167/
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb even een trailer bekeken op youtube, en inderdaad het is Sliders. Dankje!! Ik weet ook niet hoe ik op een bus kom. Waarschijnlijk is dat gelinkt aan de auto van Rembrandt Brown.
rose
12 jaar geleden
Well, ain't I brilliant...

Andere antwoorden (2)

the who ???????
klein gokje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben er inderdaad ook van overtuigd dat het gaat om de serie Sliders. Maar daar zit inderdaad geen bus in ;)