"Seizoen 3: Oh Oh ?

In­mid­dels is al be­ves­tigd door Eye­works dat er een derde sei­zoen zal komen dat in juli 2011 op­ge­no­men zal wor­den en in het na­jaar van 2011 uit­ge­zon­den zal wor­den. Waar deze op­ge­no­men zal wor­den is nog niet be­kend ge­maakt. Wel is be­kend dat Tij­ger­tje we­gens te­veel ne­ga­tie­ve pu­bli­ci­teit (ze werd twee keer ge­ar­res­teerd we­gens dief­stal en één keer we­gens rij­den zon­der rij­be­wijs) en we­gens de ruzie met en­ke­le an­de­re deel­ne­mers niet terug zal keren in het derde sei­zoen"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zijn alle woorden verdeeld in lettergrepen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee, moet je op wikipedia kijken en aan de originele auteur vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan staat het er normaal.
Jah er komt en 3 seizoen dit keer zonder tijgertje omdat ze in de gevangenis zit misschien word het oh oh istanbul
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, er komt een derde serie en deze wordt wederom opgenomen in Chersonissos op Kreta. Twee nieuwe gezichten zullen toegevoegd worden aan de cast. Een jongen en een meisje. Tijgertje zal niet terugkeren.
AlphaLimaSierra