Hoe heten de meisjes uit een tv-serie die, elke keer als ze geroepen worden, er een 'o' of 'en' voor hun naam krijgen?

Het ene meisje is de jongste uit een groot gezin en wordt steevast als laatste genoemd bv: Jan, Piet, Truus, Klaas, Johanna EN (naam)
Dat wordt zo vaak gezegd dat het meisje denkt dat ze EN(naam) heet.

Het andere meisje is enig kind en haar ouders zijn zo trots op dr dat ze elke keer O (naam) zeggen. Zodat het meisje denkt dat de O(naam) heet.

Wat zijn de namen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

O Isa.
De vrouwelijke tegenhanger van Enwaldemar uit de (Zweedse?) gelijknamige? kinderseries.

Kan van beiden zo geen link vinden trouwens is alweer een aantal jaartjes geleden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bedenk me ineens : kan ook och Isa of och Iza zijn geweest (Zweeds voor : en IZa.).
Het was met een Nederlandse voice-over, dus het origineel was soms wat lastig te verstaan.