Waar kan ik Huisje Niet Tevree (House of Tiny Tearaways) met Dr. Tanya Byron online bekijken / bestellen?

Ik ben al lange tijd op zoek naar de afleveringen van Huisje Niet Tevree, maar kan ze nergens vinden.

Zijn ze online te bekijken of is de serie te bestellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.6K

Het beste antwoord

je kan m bestellen bij de BBC http://www.bbcshop.com/health+wellbeing/house-of-tiny-tearaways/invt/9780563520368/

hier kan je m online bekijken http://www.watchthisletme.com/watch-510024-The-House-of-Tiny-Tearaways-with-Dr-Tanya-Byron
(let op de pop ups van dit soort sites)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk dank voor de link naar de BBC.
De link naar "online bekijken", brengt me echter naar een pagina zonder episodes, helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks! Alleen de "online-link" bevat geen episodes van Huisje Niet Tevree helaas. Meestal staat deze serie wel in de lijst, maar steeds zonder episodes om te bekijken, denk ik. Maar heel erg bedankt voor de BBC-link !