Bestaat ''The Box'' nog steeds als zender?

Nu zie en hoor ik alleen maar vreselijke irritante muziek van tegenwoordig op tv (zelden een goed nummer). een paar jaar geleden was er een zender ''The Box''..daar kon je zelf kiezen wat je wilde horen ..ideaal!!.(ook oude nummers uit ''mijn tijd'') .hier waar ik woon is die zender niet meer. Bestaat die zender elders in het land nog wel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
3.1K

Het beste antwoord

nee helaas is die tijd over.....
Het is inderdaad verruild voor Comedy central
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, allang niet meer.
Op 30 april 2007 zond The Box voor het laatst uit. Op diezelfde dag begon Comedy Central uit te zenden op het kanaal van The Box. Met Comedy Central verruilde The Box definitief muziek voor comedy.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oooh ok..ja comedy central heb ik ook veel plezier van hoor.......maar jammer the box was wel een relaxte zender voor op je vrijdag en zaterdag aaf......
The box bestaat inderdaat niet meer maar ik moet er wel even bij zeggen dat er nog een muziekzender is, Xite, en die werken ook met clips die je zelf kunt aanvragen via sms.
Ik kan Xite ontvangen via de upc en je kunt het ook ontvangen via de sateliet