Waar vind ik de foto die de gemanipuleerde kant van het nieuws kan laten zien?

Beste lezer,

Waar kan ik de foto vinden die de gemanipuleerde kanten van het nieuws laat zien.

Op de foto staan soldaten die aan de ene kant iemand onder schot houden en aan de andere kant iemand water te drinken geven. En dat je dan een splitsing ziet van dat Al-Jazeera de slechte kant laat zien waarbij de man onder schot is en CNN of BCC de goeie kant laat zien van soldaten die een man water te drinken geven.

Met vriendelijke groet,

Pavalion

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Heb m gevonden voor je.

Toegevoegd na 15 minuten:
Heb nog een leuke link gevonden die laat zien dat al ver voor photoshop foto's werden aangepast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel goed! +1 Is voor mij meteen een mooie 'metafoor' om duidelijk te maken dat er met wetenschappelijk onderzoek niks mis is maar wel met de manier waarop de resultaten gepresenteerd worden. Achter die tweede link zit een leuke blog, trouwens.