Hoe kan dit prijsverschil er zijn tussen deze twee producten?

Product 1 7 dvds http://www.bol.com/nl/p/dvd/flikken-maastricht-seizoen-1-2/1002004007474844/index.html

Product 2 4 dvds http://www.bol.com/nl/p/dvd/flikken-maastricht-seizoen-1/1002004005993787/index.html

Waarom is product 2 duurder? Ik snap er niks van.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik mij ook al zo vaak afgevraagd,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn vraag daarover kreeg ik 1 antwoord en dat was dat het waarschijnlijk iets met de regiocode te maken had maar of dat dat nou bij alle prijsverschillen het geval is geen idee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Product 1 heeft ook nog eens regiocode 0 en is dus geschikt voor alle landen, Product 2 heeft regiocode 2 en doet het alleen in europa en japan. Lijkt me niet dat het daar aan ligt :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee maar goed dat dacht ik ook al dus hoop dat er iemand is die het weet want ik vraag het me eigenlijk ook nog steeds af hoe dat dan wel kan

Het beste antwoord

Het lijken verschillende 'producers' te zijn: Bright Vision Entertainment en Pink Records. De datum zegt niets, serie 1 is waarschijnlijk eerder opgenomen. Maar zoals de vorige antwoordgever al aangaf: de levertijden verschillen. Dat doet mij inderdaad ook vermoeden dat die ene minder vaak geleverd wordt en dus wellicht ouder is dan die andere. Daarbij zijn dubbelboxen in verhouding altijd goedkoper, maar dit verschil is wel bijzonder ja!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de dvd's inmiddels in huis. Ik heb me voordeel er mee gedaan :) 1 x 21,94 ipv 1 x 25 + 1 x 23…. Toch 26 euro voordeel… Voelt best goed

Andere antwoorden (2)

product 1 is is volgens mij veel eerder uitgegeven, en nu moeilijker aan te komen, de levertijd is ook 2-3 weken..

Tja, bol.com gebruikt ook gewoon een geautomatiseerd systeem om te prijzen he, doe er je voordeel mee ;)

Toegevoegd na 36 seconden:
ik bedoel product 2 , de 4 dvd box
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb me voordeel er mee gedaan :) 1 x 21,94 ipv 1 x 25 + 1 x 23.... Toch 26 euro voordeel... Voelt best goed
De eerste is in dolby 2.0 en de 2e in dolby 5.1. Kan het daar aan liggen?