Was bonnie nu wel of niet dronken op tv?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wanneer? welk programma?

Het beste antwoord

Dat eerst verhaal is opgenomen, want anders kan het niet woordelijk vermeld worden.

Een dag later, weer enigszins nuchter, zal ze balen van haar dronken verhaal en het willen afzwakken. Gaat niet meer lukken...Komt op tv niet meer geloofwaardig over. Had vast al een glaasje gedronken om zich moed in te spreken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Erg helder en duidelijk klonk ze niet, heb zo een idee dat ze niet nuchter klonk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze had een paar lekkere glaasje wijn op. Dus waarschijnlijk licht aangeschoten. Kan geen kwaad want ze heeft toch al een leverziekte

Toegevoegd na 1 minuut:
Zei ze overigens zelf. de dokters weten daar niets vanaf een paar glaasjes zijn helemaal niet slecht dus hup met de fles
13 jaar geleden
Volgens mij niet. Althans zo kwam het over.