wat is product placement

bij gtst staat vaak in beeld dit programma bevat product placement. Ik zal graag willen weten wat dat is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
18.1K

Het beste antwoord

Dat ze producten in het progamma gebruiken waar het merk zichtbaar van is...reclame maken voor het merk

Toegevoegd na 2 minuten:
'sluikreclame" :
"De meest voorkomende vorm is het beschikbaar stellen van producten voor televisieprogramma's zodat deze producten zichtbaar en identificeerbaar zijn voor de kijker. In jargon wordt dit ook wel brand placement genoemd,Over het algemeen wordt sluikreclame samengenomen met het begrip product placement"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat betekent dat bepaalde producten prominent met merknaam in beeld komen. Bijvoorbeeld een blikje coca cola. Bij Baantjer was dat bijvoorbeeld een flesje Yakult en een kopje Nescafé.
bamibal
13 jaar geleden
Adverteerders proberen op verschillende manieren reclame te maken voor hun producten. Dat kan door reclamespotjes, maar dat kan ook door hun product in programma's te verwerken.

Dus elke keer als ze in gtst een blikje Coca Cola drinken, naar de Ikea gaan of de Senseo gebruiken is er kans dat ze daarvoor betaald worden.