Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Secret Story 24/7

UPC heeft eenkanaal met 24 uur per dag secret Story maar steeds krijg je een soort test beeld met demelding er vinden nu opnames plaatsdan is het toch niet 24/7 ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
679
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou je mist niets hoor, echt helemaal niks aan. Het is echt de slechte versie van de gouden kooi.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Bel upc misschien ligt het aan je verbinding maar ik befeel je aan om er niet naar te kijken het word niet eerlijk gespeeld door de omroep
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben benieuwd... Wat is er niet eerlijk aan dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ligt niet. Aan de verbinding iedereen heeft dit af en toe
Bij ons kunnen we het gewoon zien allemaal.
Heel soms maken ze opnames ja, en dan heb je even geen beeld meer, maar dit moet niet langer dan 2 uur duren hoor.
Bel even met UPC, die kunnen je meer info geven of het probleem verhelpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dat scherm krijgt gebeurt er iets in het huis wat gebruikt wordt voor de tv.. Mensen die geen 24/7 hebben zien dus dat stukje.. Vrienden van me kijken dit altijd (24/7!!) en zijn er achter gekomen omdat die stukjes precies aansluiten op het moment dat je het beeld "opname" te zien krijgt..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zijn ze dan benzig met de liveshows opnames
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan worden er opdrachten uitgevoerd, die ze alleen laten zien in de dagelijkse show's op net 5
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding