Secret Story 24/7

UPC heeft eenkanaal met 24 uur per dag secret Story maar steeds krijg je een soort test beeld met demelding er vinden nu opnames plaatsdan is het toch niet 24/7 ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou je mist niets hoor, echt helemaal niks aan. Het is echt de slechte versie van de gouden kooi.

Antwoorden (5)

Bel upc misschien ligt het aan je verbinding maar ik befeel je aan om er niet naar te kijken het word niet eerlijk gespeeld door de omroep
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben benieuwd... Wat is er niet eerlijk aan dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ligt niet. Aan de verbinding iedereen heeft dit af en toe
Bij ons kunnen we het gewoon zien allemaal.
Heel soms maken ze opnames ja, en dan heb je even geen beeld meer, maar dit moet niet langer dan 2 uur duren hoor.
Bel even met UPC, die kunnen je meer info geven of het probleem verhelpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dat scherm krijgt gebeurt er iets in het huis wat gebruikt wordt voor de tv.. Mensen die geen 24/7 hebben zien dus dat stukje.. Vrienden van me kijken dit altijd (24/7!!) en zijn er achter gekomen omdat die stukjes precies aansluiten op het moment dat je het beeld "opname" te zien krijgt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zijn ze dan benzig met de liveshows opnames
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan worden er opdrachten uitgevoerd, die ze alleen laten zien in de dagelijkse show's op net 5