Waarom doet Annette Barlo niet mee uit pieëteit op t v omdat Hans Boskamp overleden is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je snapt de grap gewoon niet
corzijlstra
13 jaar geleden
Misschien heeft zij het te druk als nieuwslezeres bij TV Utrecht.

Antwoorden (2)

Het was een grapje van lucky tv .
Haar "opa" is overleden he?
Uit oppassen dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hans Boskamp was niet een van de opa's. Die opa's werden gespeeld door Coen Flink en Ben Hulsman. Hans Boskamp speelt de rol van huisvriend Jopie Geleinse.

Annette Barlo heeft in die tv serie dus veel samengewerkt met Hans Boskamp, ik kan me voorstellen dat daar een vriendschap uit is gegroeid. Misschien wil ze daarom nu niet meedoen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb het hier dus over de serie "Oppassen" die de VARA van 1991 tot 2003 uitzond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
corzijlstra
13 jaar geleden
Ken je die andere Jopie nog wel, gespeeld door Herman Kortekaas? Die zat in de oorspronkelijke VARA-serie Zeg Es Aa als vriend van Koos Dobbelsteen.