Er wordt op verschillende locaties opgenomen, waarbij er gesuggereerd wordt dat het allemaal in hetzelfde dorp plaats vindt.

Veel bruiloften zijn opgenomen in het stadhuis van Haarlem en een kerk in IJmuiden. Het huwelijk van Arnie Alberts en Roos de Jager was in het Haarlemse
stadhuis, net als het afgeblazen eerste huwelijk van Rik de Jong en Anita Dendermonde. De bruiloft van Roos de Jager en Gijs Bentz van den Berg werd opgenomen in de Haarlemse kerk van Sint Bavo.

De tweede bruiloft van Rik en Anita en het niet-doorgegane huwelijk van Charlie Fischer en Milan Alberts zijn opgenomen in een kerk in IJmuiden. Op 2 november 2006 is het kerkelijk huwelijk van Bing en Sjors opgenomen in de kerk van Schellingwoude.

Het Spaarneziekenhuis in Haarlem was jarenlang het decor van het AZM (Academisch Ziekenhuis Meerdijk). De laatste beelden van het hospitaal zijn gemaakt met de vluchtpoging van Isabella Kortenaer en dochter Amy. Het gebouw is in de serie opgeblazen, maar in werkelijkheid zijn de beelden gemanipuleerd. Het Spaarneziekenhuis is inmiddels gedeeltelijk gesloopt.

De voormalige huizen van Laura en Jef staan in Aalsmeer. Hier zijn veel buitenopnames gemaakt. Anno 2010 zijn veel buitenopnames in Velsen-Zuid. Het gebouw van Hotel De Rozenboom is eigenlijk Kasteel Hartekamp in Heemstede.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
En al dat geruzie van Rik en Charlie wordt opgenomen in middenbeemster