Weet iemand of er nog een vervolg komt op voetbalvrouwen? En wanneer die dan komt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
5.7K

Het beste antwoord

Op wikipedia heb ik dit kunnen vinden:

Op 11 december 2008 maakte acteur Bas Muijs in RTL Boulevard bekend dat er definitief een derde seizoen van Voetbalvrouwen komt. De opnames hiervoor zijn al begonnen. Seizoen 3 kent 13 afleveringen.
Wegens slechte kijkcijfers en vertrek van verschillende acteurs gaan op dit moment vele geruchten dat er geen vierde seizoen komt.[3]. Wel wordt er gezegd dat de opnamen voor het 4de seizoen eind juni 2010 starten. Echter is er nooit een vierde seizoen van de grond gekomen, terwijl Marit van Bohemen, Peggy Vrijens, Bas Muijs, Joep Sertons en Curt Fortin graag nog een seizoen wouden doen.

Ik denk dat het er niet meer van terecht komt. Aangezien het al een jaar geleden is dat de opnames plaats zouden vinden en het anders wel al op TV zou zijn gekomen.