Is het programma ´uitgesproken´ geschikt voor kinderen van 13 jaar?

Of is het meer op volwassenen gericht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Uitgesproken is echt gericht op volwassenen. Maar dat wil helemaal niet zeggen, dat iemand van 13 jaar oud er niets van zou snappen. Er zullen dus genoeg onderwerpen zijn, die goed te volgen zijn voor 13-jarigen.

Maar de redactie zal b.v. bij het uitzenden van wat meer volwassen onderwerpen, en ook bij b.v schokkende beelden van een oorlog, er niet specifiek rekening mee houden, dat er ook 13-jarigen kijken. Het jeugdjournaal doet dat duidelijk wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Het jeugdjournaal! Ik ben 12 maar dat is zo kinderlijk. Doe mij dan maar zulke programma's ook DWDD is daar een voorbeeld van

Andere antwoorden (4)

Het is meer op volwassen gericht maar het is zeker wel geschikt voor kinderen ;). Ik kijk het zelf ook wel eens. Maar dan denk ik toch het is meer voor volwassenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk is het op volwassenen gericht.

Dat zie je alleen al aan de uitzendtijd.

Op die tijd moeten kinderen van 13 jaar naar bed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou er is toch ook vakantie zoals NU....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is het geen vakantie, hoor. En 'Uitgesproken' komt toch om half 9?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uhu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@stippel in delen van het land is het al vakantie en 'kinderen' gaan steeds later naar bed
"jeugd van tegewoordig" hahaha
13 jarige zullen er geen fluit aan vinden, net als volwassenen. ik zou zeggen dat iedereen beschermd moet worden voor uitgesproken zeker kinderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo wat is dit nou weer voor antwoord - van mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en van mij ook -.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou graag 666 minnetjes zien.. keep op the good work
als jij het interessant vind moet je het vooral doen journaal is goed voor ontwikkeling en zicht op maatschappij
(ik ken het programma verder niet maar volgens mij gaat het over nieuws toch?)