Volgens mij niet, volgens mij kan je alleen de geheimen op secretstory.nl lezen die er in het huis bij zijn gekomen, Maar ik kan me vetgissen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had al een x eerder deze vraag gezien maar die kan ik niet meer terug vinden maar daar stond dus presies in wie bij wat hoorde... Misschien was het gewoon een gok van iemand, maar was er wel nieuwsxhierig naar ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt. heb ik gepost. maar dat waren alleen de geheimen. niet wat bij wie hoort. Die hele vraag is alweer gewist zag ik.
dat lijkt me niet. Als dat bekend word daar is het hele programma op gemaakt dus als dit bekend zou worden dan is eigenlijk het hele programma overbodig geworden.

Toegevoegd na 1 minuut:
beetje krom opgeschreven maar ik hoop dat het duidelijk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn wel al een aantal geheimen bekend volgens de telegraaf hier onder het stukje..

Op forum Fok.nl beweert men de namen van de deelnemers te hebben ontdekt, evenals een groot deel van de geheimen die de deelnemers met zich meedragen.

De pornoster zou Sofia Valentine zijn. Deelnemer Servio Switzer zou in zijn vrije tijd als Miss Windy Mills door het leven gaan en bingoavonden organiseren. Ook Guido Mendes (20), professioneel gamer, parttime student en bodybuilder zou zich succesvol voor het programma hebben aangemeld.

Andere 'geheime verhalen' zouden ook al boven water zijn. Er zou iemand slaapwandelen, een ander zou dakloos geweest zijn, er is iemand die de tsunami heeft overleefd en er is een miljonair.

Maar het leukste blijft om er zelf ook achter te komen hea, dat is het leuke voor de kijker..!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op secretstory.nl kan je geheimen koppelen aan mensen. Daarnaast kan je zien welke geheimen er al bekend zijn en welke geheimen er überhaupt zijn.