Wie weet de uitvoerende artiest van 'Ain't no sunshine' in een aflevering van de tv- serie 'Julia's Tango', vandaag op vrt 1 uitgezonden?

Via de zoekmachine heb ik gevonden dat er een cd van is geweest maar over de muziek van deze serie is niets vermeld op de sites die overigens niet meer actief zijn want de serie loopt niet meer in nl. De enige site die expliciet over de cd zou gaan 'kan niet worden weergegeven'.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Bill Withers

Zie: http://www.youtube.com/watch?v=tIdIqbv7SPo