netflix op een panasonic viera tv die ouder is dan 2010 ia dat mogelijk?

hallo,

ik heb een Panasonic viera tv+ een Netflix account
nu is mijn vraag of ik ook een app van Netflix op mijn tv kan zetten ookal is mijn tv ouder dan 2010.
er zit viera op en kan op facebook, skype, youtube, ect.
dus waarom niet op Netflix???
of zou ik dan andere software er op moeten zetten zoals: xbmc

groeten

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb netflix daar over gemaild
(Panasonic viera 2011) als antwoord kreeg ik dat het niet mogelijk was enook in de toekomst niet beschikbaar zou worden

Het beste antwoord

Vermoedelijk is je TV te oud zoals ik ook begrijp uit de reactie van Pamabo1984.
Je kunt overwegen om tot aanschaf van een Android mini PC over te gaan. Een goed voorbeeld is de MK808B II.
Groet, Henk.