wie weet wanneer het nieuwe seizoen van Vuurzee begint?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee, komt er wel een vervolg?
Weet wel dat op de Belgische TV zojuist de serie van het eerste jaar is gestart, dus als je wat gemist hebt....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja vervolg komt er zeker

Antwoorden (3)

Ik verwacht dat dit ergens in september/oktober zal zijn...

Als er tenminste een nieuw seizoen komt. Want bij gebrek aan kijkers trekken ze zo maar de stekker eruit. En geloof dat er gemiddeld minimum 200.000 kijkers moeten zijn om een serie rendabel te maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gebrek aan kijkers hebben ze geen last van denk ik...;-)
Komt er nog een seizoen ?? Ik dacht dat ze wel redelijk afgerond waren ?? Ik heb het eerste deel met veel plezier en belangstelling gevolgd en vond de tweede eerlijk gezegd toch al een pietsie minder, maar toch zal ik ook de derde weer kijken, vooral omdat mijn dochter het zo leuk vond ; kijken we samen.
Zo te zien is er ook nog geen uitsluitsel over (ook niet over of er nog budget voor is), maar er wordt wel driftig over gespeculeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komt er een nieuw seizoen?
Alles wat er kon gebeuren is toch al gebeurd? Ik weet niet of het nog beter zou worden dan de afgelopen seizoenen. Ik dacht ook dat de laatste aflevering echt de laatste was (zo aangekondigd geweest dan)