Ben op zoek naar de naam van een serie waarbij een groep mensen moest overleven in een jungel het was niet LOST

het was een groep mensen die of met een boot of vliegtuig daar waren terecht gekomen. later in de serie kwamen ze indianen en blanke mensen tegen die het zelfde leefde als honderden jaren daarvoor.

er was een jonge jongen van de groep overlevers hij ging bij de indianen leven.
ze hadden rood spul in hun haar.

het werd ergens in 2003 of eerder uitgezoden in nl op net5
Volgens mij maar 1 seizoen in nl, weet niet of er meer zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Er is in de jaren 70-80 eens een Australische jeugdserie geweest met de naam 'the lost Islands' die ongeveer zo ging, bedoel je die?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Giligans island??