Welke bekende nederlandse of buitenlandse tv-persoonlijkheid is de ultieme droomman? Jouw McDreamy?

En waarom?

Droomvrouw mag dus ook!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag droomvrouw ook?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk!!!

Het beste antwoord

Mijn eigen McDreamy ligt iedere nacht naast me te dromen... Maar Jan Kooijman die nu Danny speelt in GTST ziet er wel heel erg leuk uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Doe mij Tyra Banks maar...

Waarom...? Die vormen... oei..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lieke van Lexmond. Niet eens om haar vormen, maar omdat ze me een hele vrolijke, spontane, gezellige meid (vrouw) lijkt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeetje da's moeilijk kiezen.
Ik denk dat het Claire Forlani is.
Miss Dreamy dan, he...

Toegevoegd op 09-06-2009 13:00:27
Oja, waarom... vanwege haar mooie, aparte uitstraling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sophie Marceau
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jens Peter Nünemann
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha Ma Flodder pffffff
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Pinkie;

Als droomvrouw komt bij mij spontaan de naam van Salma Hayek naar boven. Mar dat kan morgen zo weer Nigella Lawson zijn. Of Monique Kleemann.

Toegevoegd op 09-06-2009 10:56:06
Het waarom; puur hun fysieke aantrekkelijkheid en bij mevouw Lawson haar kookkunst als bonus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
passioneel:
Amanda Holden, als ik die op tv gezien heb slaap ik altijd erg onrustig.
professioneel:
Meryl Streep, vanwege de echtheid van de karakters die ze wegzet in haar films.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ewan McGregor (L)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
cees geel!!! zie hyves!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan niet kiezen tussen Jessica Michibata en Gisele Bündchen.