Raar tv kanaal?

Hallo. Ik ga zo weer naar men vader en dacht ineens. aan de tv wij hebben een heel rare zender met een computerbeeldscherm erop. Het is dus gewoon wat je ziet op een beeldscherm soms is het zwart en soms zijn er allemaal programma's geopend. Hebben meerdere er last van. Wij hebben geen schotel en we zijn nog niet digitaal. We hebben dus gewoon iets van 32 programma's.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Die zender heeft iedereen die aangesloten is op de kabel. De een heeft hem er alleen wel opstaam de ander niet, dat komt omdat je hem er automatisch bij op krijgt als je op automatisch zoeken drukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste antwoord

Andere antwoorden (4)

wellicht heeft iemand een draadloze zender van zijn computerbeeldscherm uitgang naar zijn TV> En dan vang jij dat ook op? Of is het je eigen computer en heb je toevallig een TV met DLNA?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die frequentie wordt dan gebruikt voor datacommunicatie. Digitale gegevens worden via dat tv-kanaal doorgegeven.
Amadea
13 jaar geleden
Ik heb het niet, maar heb je al eens teletekst op dat kanaal geprobeerd? Dat wil dan nog wel eens wat meer informatie geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kabelbedrijf doet soms metingen op verschillende plaatsen in hun netwerk.
Hiervoor sluiten ze apparatuur in een "kopstation" aan welke gegevens (op een geselecteerd kanaal) over het netwerk verstuurt welke ze dan ergens anders kunnen "zien". (Jij dus ook :) )
Zie je soms ook grafieken en zo?
Iemand die op een ander kopstation is aangesloten zal het niet kunnen zien. (Tenzij ze daar ook aan het meten zijn.)