Waarom halen de boefjes tijdens hun werkoverleg de batterij uit hun mobiele telefoons in de serie Penoza

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

als je je telefoon uit hebt maar wel de batterij erop hebt zitten dan kunnen ze je nog afluisteren/traceren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iemand denkt dus dat het niet waar is,dan loop je technisch een eind achter.
of kom maar met een goed tegenargument .

Andere antwoorden (2)

dan slijt het aan en uit knopje niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
om niet getraceerd te kunnen worden, als de accu eruit is zijn alle signalen weg en kunnen ze nooit weten waar je zit.